Hipocrate a spus: „Exista, într-adevar, doua lucruri: sa stii si sa crezi ca stii. A sti înseamna stiinta. A crede ca stii este ignoranta".

In memoria tatalui meu rapus de cancer, cel mai mare dusman al meu...

marți, 17 mai 2011

in memoriam _ cancer





viaţa continuă
am să trăiesc mai mult decât moartea
prin tot ce din mine continuu se naşte
mi-o spune prin simţire Divinitatea
şi sentimentele toate

Traian Arhip Zeletin_ viaţa continuă















În memoria tatălui meu şi a tuturor celor care, în suferinţe pe care noi ceilalţi, nu le-am cunoscut, şi care s-au stins în numele a ceea ce noi numim Cancer, iar Ei au fost cei sacrificaţi. Îl iubesc pe tatăl meu, dar şi pe ceilalţi pe care nu i-am cunoscut, dar care, în suferinţele lor, au devenit un singur tot: dragostea noastră, fără compătimiri pentru că Ei nu au dorit acest lucru.
Să se odihnească în pace acolo unde au ajuns şi unde le doresc cu toată fiinţa să nu fie suferinţă de nici un fel!

Iar optimismul şi dragostea de viaţă pe care tatăl meu le-a dăruit cu prisosinţă şi celor din jur să-mi fie călăuză în clipele de declin, când spaimele şi angoasele îmi cuceresc liniştea.
Poţi să faci la fel, căci nimic pe lumea aceasta nu este mai preţios ca o bucată de iubire dăruită unui necunoscut care nu ţi-a dăruit şi nu-ţi va dărui vreodată ceva!

8 comentarii:

  1. Draga Gratiela,

    ma bucur din suflet ca te-am cunoscut, chiar si numai virtual. Postarile tale de pe acest blog ma emotioneaza profund. Sufletul tau este atat de plin de iubire si frumusete, ai atat de mult de daruit....
    Condoleante pentru tatal tau!
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Luciana, si sunt fericita si onorata ca-mi citesti lucrarile, iar iubirea ar trebui sa

    RăspundețiȘtergere
  3. ...scuze
    Iubirea ar trebui sa fie modul nostru de viata, gandire si simtire, si, sunt sigura, nu vor mai exista atatea nenorociri, necazuri si durere.

    RăspundețiȘtergere
  4. postari frumoase sentimente pe masura ,ce sa mai zic?respectele mele

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Taio si ma simt onorata ca ai timp si pentru blogul meu. Ceea ce scriu este pentru sufletul meu si, poate, pentru ceilalti care doresc putina liniste in vartejul acestei vieti in care, din pacate, am uitat ca suntem in primul rand Oameni.
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc,mult de tot,o saptamina buna iti urez

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum am descoperit blogul
    SINCERE CONDOLEANTE!!!!
    Tot de cancer a murit si Sora mea pe 18 noe 2000....era idolul si mentorul meu...maestra mea...
    Pe curand si te imbratisez!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Petronela.
    Din pacate, trebuie ca sa stinga cineva drag ca sa realizam ca exista foarte multa suferinta pe langa noi.
    Imi pare nespus de rau pentru sora ta si pentru toti ceilalti care s-au stins intr-o tacere dureroasa!
    Dumnezeu sa-i odihneasca in pace.

    RăspundețiȘtergere